شرکت واردات آرد جو دوسر عمده

جو دو سر گیاهی یکساله است که در خانواده گندمیان قرار دارد و مشابه گندم کشت و برداشت می شود این محصول را بیشتر به عنوان خوراک دام ها کشت می کنند اما استفاده از جو دوسر به عنوان خوراک برای انسان نیز کاربرد فراوانی دارد شرکت واردات آرد جو دوسر عمده بهترین نوع این محصول را وارد و به بازار عرضه می کند.

شرکت واردات آرد جو دوسر عمده

خواص انواع آرد جو دوسر عمده

خواص انواع آرد جو دوسر عمده

آرد جو دو سر دارای خواص بسیار زیادی است که از آن برای پخت انواع کیک ها و تهیه انواع غذاها استفاده می کنند از جمله خواص این محصول عبارتند از:

  • استفاده از این محصول در انواع کیک و شیرینی جات که با ترکیب شیر و تخم مرغ همراه است باعث می شود سیستم عمومی بدن به مراتب تقویت شود به همین دلیل استفاده از این محصول به افرادی که دچار ضعف و بی حالی بدن هستند توصیه می شود.
  • جوشاندن آرد جو دو سر و دانه جو می تواند در درمان بیماری های مختلف از جمله یبوست نقش تعیین کننده ای داشته باشد برای بهره مندی از خواص این محصول بهتر است چند فنجان به مدت چند روز از این محصول استفاده شود تا به خواص درمانی این معجون پی ببرید.
  • استفاده از جوشانده این محصول می تواند در درمان مشکلات مربوط به سنگ کلیه بسیار موثر باشد، همچنین با استفاده از این محصول می توان انواع مشکلات مربوط به کلیه را رفع کرد.
  • با مصرف جوشانده آرد جو دوسر می توان برخی از بیماری های دیگر همچون مشکلات مربوط به بیماری نقرس را درمان کرد.
  • برای انواع دردها از جمله درد کمر، پهلو و … می توان این محصول را با سرکه بپزید و آن را در محل درد بگذارید تا شاهد اثرات قوی این ضماد باشید.
  • برای درمان سرفه و مشکلات تنفسی نیز می توان از جو دوسر استفاده کرد.

قیمت انواع آرد جو دوسر عمده

قیمت انواع آرد جو دوسر عمده قیمت انواع جو دوسر بستگی به کیفیت این محصول دارد به طور کلی قیمت محصولات وارداتی به دلیل نوسانات نرخ ارز به طور مدام در حال تغییر است برای به دست آورن آخرین قیمت های انواع مختلف به ویژه جو دوسر می توان به سایت ما مراجعه کرد.

قیمت آرد جو وارداتی بالاتر از آردهای داخلی است ضمن این که محصولات ما بسیار با کیفت تر از محصولات موجود در بازار هستند و با قیمت های بسیار مناسب و پایین تر از قیمت های بازار محصولات خود را عرضه می کنیم.

شرکت آرد جو جوین دانه با بهره گیری از بهترین تاجران و کارشناسان در زمینه آرد جو اقدام به واردات بهترین محصولات ممکن از شرکت های معتبر خارجی می کند و با کمترین نرخ سود این محصولات را در سایت عرضه می کند.

1

  1. با سلام وقت بخیر

    آرد جو دو سر رو برای انواع کیک و دسر رزیمی استفاده کردم بسار عالی بوده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما