شرکت آرد جو دوسر پرک

متقاضیان برای استعلام قیمت آرد جو دو سر پرک عمده می‌توانند به صورت حضوری و اینترنتی اقدام کنند. قیمت انواع این آرد در بازار های داخلی و خارجی بر اساس درجه کیفیت، کشور تولید کننده، برند و مارک تولید کننده متفاوت است و خریداران این محصول را با قیمت‌های متنوعی در بازار مشاهده می‌کنند. همچنین نوسانات بازار ارز و دلار، تغییر و تحولات اقتصادی و میزان تقاضا می‌تواند تا حد بسیار زیادی در کاهش و یا افزایش قیمت این نوع آرد جو دوسر پرک تاثیرگذار باشد.

شرکت آرد جو دوسر پرک

ارزش غذایی آرد جو دوسر پرک

ارزش غذایی آرد جو دوسر پرک

از این محصول می توان برای تهیه مدل های گوناگون غذا استفاده کرد که از رایج ترین آنها می توان به تهیه سوپ جو اشاره کرد. این محصول در مقایسه با غلات دیگر از میزان نشاسته بسیار کمی برخوردار است و رطوبت کمی را به خود جلب می کند. این امر باعث شده تا مدت زمان نگهداری از جو دو سر پرک بیشتر از محصولات دیگر باشد. برای تهیه این محصول جو را بخارپز می کنند و در دستگاه های مخصوصی به جو دو سر پرک تبدیل می نمایند.

این محصول میزان آنتی اکسیدان بسیار زیادی دارد و مصرف آن به درمان بیماری های مختلفی کمک خواهد کرد. مهمترین ماده موجود در این محصول فیبر می باشد. مصرف فیبر از چاقی و افزایش وزن جلوگیری می کند. کاشت و تولید این محصول در کشور ما در حال افزایش است و در حال حاضر بخش اعظمی از زمین های کشاورزی به کشت این محصول اختصاص داده شده است. پخش آرد جو برای رشد نیاز به آب کمی دارد و این موضوع موجب شده تا تولید این کالا در کشور افزایش پیدا کند.

فروش انواع آرد جو دوسر پرک

فروش انواع آرد جو دوسر پرک

برای فروش آرد جو به صورت فله ای شما می توانید از طریق این سایت که قیمت های آن نسبت به بازار ها و فروشگاه ها به دلیل بودن واسطه، بیشتر و گران تر است؛ در داخل سایت با قیمت ارزان تر و به صورت مستقیم و با کیفیت بهتر و ارگانیک به خرید و فروش بپردازید. برای اطلاعات بیشتر در مورد شرکت آرد جو و نحوه فرستادن و قیمت عمده و فله ای آن، شما می توانید با کارشناسان فروش در این زمینه مشورت کنید و بعد اقدام به خرید نمایید.

آیا از قیمت عمده فروشی جو دو سر پرک در بازار اطلاع دارید؟ جو دو سر پرک عمده از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است و همه افراد می توانند برای تهیه آن اقدام کنند. قیمت این محصول به سطح کیفی آن بستگی دارد. افزایش در کیفیت این کالا موجب بالا رفتن نرخ تمام شده آن نیز خواهد شد. شما عزیزان می توانید برای اطلاع و آگاهی از قیمت عمده جو دو سر پرک با کیفیت و درجه یک به این سایت مراجعه کنید و محصول مورد نیاز خود را با اطمینان خاطر بیشتری تهیه نمایید.

5

  1. آرد جو برای سوپ خوب نیست فقط به اندازه یه قاشق یا دوتا باید استفاده بشه چون اگه کامل فقط آرد بریزیم همش ته می گیره و میسوزه بعد چرا فقط عمده دارید بسته بندی ندارید

  2. سلام وقت به خیر.ممنون بابت اطلاعات مفیدتون. برای خرید عمده قیمت به چه صورت است و چند روز طول می‌کشد محصول به دست ما برسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما